Nákupní košík
Počet položek
0 Ks
Celkem (s DPH)
0 Kč
Dokončit objednávku
Nákupní košík
Počet položek
0 Ks
Celkem (s DPH)
0 Kč
Dokončit objednávku
Nákupní košík
Počet položek
0 Ks
Celkem (s DPH)
0 Kč
Dokončit objednávku
Nákupní košík
Počet položek
0 Ks
Celkem (s DPH)
0 Kč
Dokončit objednávku
Vítejte
v největším bazaru oken v ČR
Stavební bazar Harfa

Co získáte registrací?

  • komfortnější nakupování
  • přehled o Vašich objednávkách
  • kontrola nad svými údaji
  • díky uloženým adresám snadnější nákup

Doporučujeme

Rockový magazín

Reklamační řád

 

reklamace

1. Kupující - spotřebitel

V souladu s ustanovením § 2 odstavec 1, písmeno a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, je spotřebitelem fyzická osoba, která nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.

 

Je-li kupující-spotřebitel, prodávající o reklamaci rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.

 

Reklamaci včetně odstranění vady StB Harfa vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit po domluvě se spotřebitelem – takové prodloužení nesmí být na dobu neurčitou.  Po uplynutí lhůty resp. prodloužené lhůty se má za to, že vada na věci skutečně existovala a spotřebitel má stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

 

2. Kupující - podnikatel

Je-li kupující-podnikatel, prodávající se zavazuje o reklamaci rozhodnout ve lhůtě 40 dnů ode dne uplatnění reklamace. O tomto rozhodnutí bude kupující podnikatel informován na kontaktní e-mail.

 

3. Uplatnění reklamace

Kupující může reklamaci uplatnit na libovolné prodejně prodávajícího. V případě objemného zboží  je doporučené tyto reklamovat na prodejně Praha 9 

Na žádost kupujícího lze v rámci uplatnění reklamace objednat ze strany StB Harfa svoz zboží tohoto typu.

 
Dále je možné zaslat zboží na::
LOIS-A s.r.o. – reklamace
U Pekařky 5,190 00 Praha 8

 

Zásilka musí obsahovat: reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství). 

Dále StB Harfa doporučuje přiložit kopii dokladu o zakoupení či jiným vhodným způsobem doložit záruku zboží, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zejm. zpáteční adresa a tel. číslo). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží.

Taktéž StB Harfa doporučuje zvolit si požadovaný způsob vyřízení reklamace (oprava, výměna, dobropis).

Kupující si je vědom, že nedodá-li reklamované zboží včetně veškerého obdrženého příslušenství, pak v případě odstoupení kupujícího od smlouvy bude kupujícímu vrácena kupní cena ponížena o cenu nedodaného příslušenství.